Tisdag.

171507-956
Det har kommit lite snö inatt så nu är det vitt på backen igen.=(
Mamma och jag ska åka en sväng på Ica Maxi och BlomsterLandet
idag.......jag hade tänkt köpa lite panseer men jag tror det får vänta.
Några nya blommor att ställa i köksfönstren ska jag i allafall köpa och
en orkidee om jag hittar någon fin.
Lusten att byta gardiner och göra lite vår här hemma känns långt borta
nu när det är vitt ute igen.
Nu tycker jag att våren kan infinna sig på riktigt.
Känner mig väldigt trött idag så det får nog bli en stunds vila i soffan
när jag handlat klart.
Igår sov jag och vovvarna ett par timmar i soffan mitt över dagen....det
är nog vädret och förkyldningen som inte vill släppa riktigt som gör att
jag känner mig så trött.
Förutom ryggen så känns lederna hyffsade idag......jag tror faktiskt att
Enbrelen börjar ge effekt.=)
Om en vecka är det dax för prover igen......spännande att se om det
har blivit någon förbättring nu då.
Ha en mysig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Nej men vilket vinterväder ni har fått igen! Så vitt har vi inte haft det på hela vintern! Men nu är det väl ändå dags för sol och vår... Fast april är april så man vet aldrig!
Ha det fint i dag!
Kram!

2008-04-08 @ 07:55:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marina

Usch för snö..Här ska det tydligen komma idag eller imorgon oxå..
Jag hoppas att det är Enbrelen som börjar göra sitt!
Det borde ju vara dags för det nu tycker jag!
Hoppas att du hittar lite blommor idag..Jag får vänta tills lönen kommer med att köpa sånt..Men jag har ju sett så himla fina pelagoner som jag skulle vilja ha!
Ha en bra dag!Och sköt om dig!

2008-04-08 @ 07:58:08
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Anna

Tittar in & önskar en bra dag! Hoppas allt är ok?

2008-04-08 @ 08:08:16
Postat av: Gisan

Usch har du fått snö din stackare! Det vill vi ju inte ha mer av i år, jag menar vår. Hoppas att den smälter snabbt och inte visar sig mer. Kramar...

2008-04-08 @ 09:36:24
URL: http://gisans.blogspot.com/
Postat av: Nina på Johangården

Ha en bra tisdag!

Känns det som vi ska träffas på torsdag?

2008-04-08 @ 09:49:23
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Gunsan

Visst är
det tråkigt med dessa bakslag i vädret! Men håll ut jag tror vi får en skön sommar,, det är ju bättre att det kommer värme när det bör vara varmt "sommaren" En förkyllning kan få de starkaste att däcka,, så visst beror det på det !1 ha en trevlig tisdag du också kram/ Gunsan

2008-04-08 @ 12:10:32
Postat av: Theresia

Men nu får den här snön ge sig, antar att du bor lite högre upp för här nere i småland har vi strålande sol och skönt väder!
Ha en trevlig dag, kram Thereisa

2008-04-08 @ 12:20:21
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Ni har snö och vi har störtregn. Tänk om vädret kunde stabilisera sig med sol och värme. Tycker bara det är enstaka dagar som det är fint.
Hoppas att du hade en mysig shoppingtur?
Sköt om dig
kram/Gunilla

2008-04-08 @ 13:56:50
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Vi pratade just om detta med tröttheten på reumatikerskolan idag och det är så skönt att få det bekräftat (fast man redan känner till det) att en stor trötthet följer med denna sjukdom. Den dagen då mediciner fungerar som de ska och kroppen börjar må bättre så försvinner också tröttheten. Kramizzzzzz och fortsätt vila så mycket du behöver vännen!!!!!!!

2008-04-08 @ 22:50:32
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0