Spöregn!

171507-617
Det blev sovmorgon idag,vaknade vid 7 och hörde hur regnet öste ner
så jag lyfte upp Ella till oss i sängen och sen somnade vi om.
Regnet öser fortfarande ner så det blir till att tända lite ljus och göra
det lite mysigt för oss inomhus.
Jag har haft en fruktandsvärd huvudvärk sen igår eftermiddag så för
min del blir det nog mest ryggläge idag.
Tur att husse är hemma och kan roa prinsessorna lite för igår hade
de riktigt tråkigt.
Jag låg i soffan hela eftermiddagen och de var så gulliga och låg
bredvid mig och sov.
Huvudvärken hänger nog ihop med käken och nacken så Anders
ska få ge mig en nackmassage när han vaknar,med lite tur så
hjälper det.
Ha en mysig lördag alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har oxå huvudvärk! Undrar om det kan vara vädret som ställ till de! Det är mysigt när det regnar för då får man lata sej utan dåligt samvete!...om man inte då har småbebisar som ska kliva upp kl 6...fast idag tog jag (som ni gör med Ella =P) över honom till våran säng och då somnade han om och sov till 9!!!!!! Ha en bra lördag!!
Kram!

2007-09-08 @ 09:31:01
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Emma och Pulver

Har också en riktigt hemsk huvudvärk, men min beror nog på förkylning.
Hoppas ni får en trevlig lördag!
kram!

2007-09-08 @ 11:03:33
URL: http://www.emmli.com
Postat av: maria

Så synd att du inte mår riktigt bra, vännen! Hoppas att det går över och att ni får en superlördag!!! Kram

Postat av: Babbelmoster

Huvudvärk är tydligen vi kvinnor drabbade av i veckan. Har själv haft migrän så jag trodde skallen skulle spricka!! Igår var det äntligen helt underbart i huvudet ... skönt! Och här regnar det också - spön i backen hela tiden!!Jag tror jag lägger mig och läser en bok - solong - krya på dig - kram.

2007-09-08 @ 15:16:37
Postat av: curlingmormor

Tydligen många som har ont i huvudet idag, peppar peppar så har jag klarat mig från detta. Däremot så spökar lederna etter värre. Hoppas att du känner dig bättre i ditt huvud nu, om du är vaken, annars hoppas vi på en bättre dag imorgon!!!!
Kramizzz

2007-09-08 @ 22:20:34
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0