Inte lätta att få på bild.

171507-803
Ibland är det helt hopplöst att få en bild på vovvarna tillsammans,
det här var det bästa jag fick till idag.
Vi tog en promenad tidigare idag och fast jag tog båda vovvarna
samtidigt gick det riktigt bra.
Ella har en förmåga att få sitt koppel under Vildas svans vilket är
allt annat en populärt.
Vilda skriker som om man stucket kniven i henne och Ella blir
mer virrig en vanligt i kopplet och vips så har hon lyckats få in
kopplet under svansen på henne igen.
Det gäller att ha koll på kopplen när man är ute och idag lyckades
jag riktigt bra.
Nu ska jag vila mig en stund innan Anders kommer hem med
sonen och hans flickvän.....och nått färdigt till middag,skulle tro
att det blir Max.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: curlingmormor

Ihoptrasslade koppel är inget vidare. Ett riktigt skrovmål från Max är inte helt fel, jag säger bara "smaklig måltid"!!
Kramizzzz

2007-10-15 @ 17:51:51
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Erica (Scrapkatt)

Har precis hittat till denna blogg, vilka fina kort du gjort! Tittar in igen.. .-)

2007-10-15 @ 19:42:40
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com
Postat av: A n n a

Åhh men gud..Max hamburgare *dreglar* dom är ju sååå goa!!!
Ibland önskade man att man hade bläckfisk armar..he he..så man inte trasslar till det ;) *natti kram*

2007-10-15 @ 21:45:42
Postat av: Pia K

Ha ha känner igen det där med svansen.Adina lyckades alltid på Bimbo och Bimbo satt sig ner såååå snabbt och skruvade på sig.Hon gillade det INTE!Skönt att du haft en dräglig dag!Jag själv har haft en dag med tjaffs på jobbet så nu har jag nattvaka!

2007-10-16 @ 00:32:51
URL: http://agathon.cybersite.se
Postat av: A n n a

Morron i stugan..du är väl uppe redan antar jag? Pözz på sessorna ...
Vad händer idag då??

2007-10-16 @ 06:45:32

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0