Måndag igen.

171507-737
Både veckorna och helgerna går alldeles för fort.
Den här veckan är det ju lite att hinna med och då brukar det dessutom
gå ännu fortare.
Hostar och är snuvig som vanligt på morgonen.....hoppas nu att jag
kan hålla förkyldningar borta till på onsdag så jag får ta sprutan imorgon.
Idag har jag lovat mamma att följa med och titta på tapeter.....de ska
flytta och hon vill tapetsera om lite i den nya lägenheten.
Känner mig inte så jättepigg men hon är alltid snäll och skjutsar mig
när det behövs så det ska nog gå.
Jag behöver ju handla lite också.....bla kesella så vi får baka våra
lussekatter någon gång.
Sov till 6 imorse men kände att det inte var någon idé att försöka
lägga sig igen......men klockan 6 är ju mycket bättre än 4.
Ha en mysig måndag alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Helt riktigt..6 är bättre än 4 :)
Hoppas ni hinner med allt i veckan..så lussekatterna kommer till ;)

Må gott gumman..*kram*

2007-11-26 @ 07:14:02
Postat av: Znogge

Klockan fyra är oanständigt tidigt men vad gör man när kroppen säger ifrån.... Hos mig ringde klockan strax efter fem i alla fall!
Kram och ha en fin måndag!

2007-11-26 @ 07:55:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gisan

Jag hoppas att det blir en trevlig tur med din mamma och att kroppen inte tar för mycket stryk av trippen. Kramar...

2007-11-26 @ 08:16:05
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Nilla

Hoppas att du får en mysig måndag, själv. Och håll förkylningen borta :-)
Kram

2007-11-26 @ 09:03:06
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: curlingmormor

Här slogs de blå/gröna upp klockan 6, men medans gubbstackarn fick sätta fart så kunde jag dra mig en liten stund, men fatum är att jag mår bäst av att kliva upp!!
Kramizzz

2007-11-26 @ 09:19:40
Postat av: Christina

Härlig bild på vovvarna
Ha en skön måndag vännen
Kram

2007-11-26 @ 09:31:04
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: maria

Jag instämmer fullkomligt, tiden bara springer fram, man stannar upp imellanåt och undrar vart den tar vägen:))) Hoppas att du får en mysig dag med lite tapetfrestelser:) Kram

Postat av: rut

Ja tiden kan man inte göra något åt, den bara flyr.
Lussekatterna (det är inte Lucia för den 13 dec)i mitt fall är det inte hela världen ens då. Tar en dag i taget.
Trevliga kort du gör. Och fina vovvar!
Kramar!

2007-11-26 @ 12:40:07
URL: http://www.rut.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0