Camilla Läckberg.

ninna ninna ninnanna här kommer ett till boktips.

Vi har lyssnat på Camilla Läckbergs senaste roman Tyskungen.
Jag har gillat alla hennes böcker och blev inte besviken den här gången heller.
Snarare att jag tyckte att det här nog är hennes bästa bok hitills.
Att det är Katarina Ewerlöf som läser gör ju inte saken sämre.

Boken utspelar sig som vanligt i Fjällbacka med omnejd.
Den här gången är det Erica Falcks egna familjehemligheter som kommer upp till ytan.
Det är en mycket gripande och spännande berättelse.
Jag kan rekomendera er att lyssna på den eftersom Katarina Ewerlöf är en så skicklig uppläsare.


Kommentarer
Postat av: Znogge

Faktum är att jag tyckte inte den var lika bra... Men visst skriver hon mycket läsvärda böcker!

2007-07-06 @ 13:27:41

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0