Nu klipper hon gräset också!

171507-403
Kan man få en bättre hjälpreda i trädgården än Ella?Jag tror inte det,här
ligger hon och "klipper"gräset åt oss.=)
Problemet var att husse nyss klippt så det var inte lätt att få något gräpp
med det annars så väl fungerande underbettet.
Ser ut att bli ännu en solig och varm dag.Min axel är tillbaka på ruta ett så
idag blir det mest vila.Jag kan ju inte ställa till så att jag inte kan röra mig
när vi ska ha kalas,de får ta det som det är.
Givitvis har trimmern gått sönder och reservdelen kommer inte för en i
slutet av veckan så det får vara otrimmat.
Vovvarna som älskar att äta det långa gräset är nöjda i allafall.
Hoppas att ni alla har sol idag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va äter dom gräs..trodde jag bara katter gjorde!
Ha en skön dag hoppas du mår bättre snart..kramen:)

2007-06-03 @ 08:51:55
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: A n n a

Men hon är väl ett hjärte gull?? Hon & Crisse kan starta firma..kommer gå med förlust direkt ;) kunderna blir galna :D
Ha det fint idag...

2007-06-03 @ 09:59:33
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: Znogge

Herr Hund håller sig faktiskt ifrån gräset men grannens hund tuggar för två så det jämnar ut sig!
Ha en fin söndag och hälsa dina fyrbenta gräsklippare;-))
Kram!

2007-06-03 @ 13:59:16
Postat av: curlingmormor

Vår vovvsing tror att hon är kanin ibland, hon älskar gräs!!!!
Kramizzzz

2007-06-03 @ 21:00:51
URL: http://wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0