Trött!

171507-477
Nu har vi skjuttsat min syster till tåget,en helg går så fort när man har
roligt.Vi har i allafall haft det jättemysigt och hunnit med både att shoppa
och att prata en massa.
Igår åt vi både frukost och middag ute,vädret var perfekt ända till vi gick
och lade oss då öppnade sig himlen.
Idag har det tråkigt nog mest regnat och det är tungt och fuktigt i luften.
Jag gillar inte åska men nu önskar jag nästan att det ska bli en riktig
urladdning så det blir lite bättre luft.
Känner mig rätt trött nu i både kropp och huvud så jag ska lägga mig och
titta i en kokbok jag fick i födelsedagspresent av min syster.
Jag har inte fyllt år i helgen utan jag fyller till veckan.
Vovvarna är också trötta efter att ha uppvaktat systeryster med pussar hela
helgen.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken vacker bild!
Det kom ett åskväder här i går kväll och det gjorde luften sval och frisk. Men nu är det varmt igen...

2007-07-15 @ 16:10:15
Postat av: netha

Idag har vi, pepparpeppar haft sol hela dagen, fast kvällen är ju inte slut än.
Va kuligt och härligt att ni haft det mysigt och bra. Hoppas nu bara att du piggnar till snart.
Jag älskar dessa blommor, de finns inget vackrare.
kramis

2007-07-15 @ 19:38:03
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: curlingmormor

Ja nu får du ta igen dig, förstår att du känner dig trött men säkert väldigt tillfreds. Här har det också regnat hela långa dagen, det är utlovat sol tills imorgon, så vi får väl se om det blir som de säger hi hi.
Kramizzzz

2007-07-15 @ 21:40:10
URL: http://wordpress.com
Postat av: Nalle

Du kanske redan lagt dig nu. Jag är också så väldans trött. Kanske är det vädret som påverkar så. Roligt att ha syrran på besök. Mig händer det inte ofta:(
Kramar

2007-07-15 @ 22:06:26
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Anna

Ha en fin dag gumman, hoppas vädrets makter är med er...*kram*

2007-07-16 @ 08:32:25
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0