Så här såg det ut i min säng i morse.

Så här såg det ut i min säng i morse.
Men hon fick inte komma upp före kl 6,och i natt har hon varit duktig och
sovit i sin bädd.Men som ni ser så blir det inte mycket plats till mig.
I dag ska jag och min vän Helena åka till Ikanohuset och flanera.
Jag ska kolla in te & kaffebutiken Jossan rekomenderat.
På torsdag Kommer Cornelia & Ida och hälsar på,och på fredag kommer
Lisa,Rut & Gunda.
Så lite gott kaffe och te kan ju vara på sin plats.
Hoppas att Ella kan låta bli att smaka på panelen medans jag är borta,det har
gått bra dom sista gångerna jag lämnat dom.
Ha en skön tisdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Inget kaffe för min del ;-) Har inte blivit vuxen nog att uppskatta denna beska dryck, som dock luktar ljuvligt! Konstigt att det kan smaka så "räligt" (ja, jag är ju skåning, vet du) när det har en sån härlig doft?!

Låter som en hektisk vecka, du. Besök både nu och då. Ska iaf bli jätteroligt!!!! Vi ses!

2007-01-30 @ 10:06:56
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Pia

Låter mysigt med besök.Det skall vi med få.kanske skulle man härmas lite och köpa EXTRA gott kaffe?!
Fast här är det "bara" föräldrarna som kommer till helgen.Men det skall bli kul för vi har renoverat lite här hemma i huset.
Ser ju hur mysigt ut som helst i sängen.Jag tycker oftast inte att det är platsbristen som är det värsta-det är att dem ALLTID lyckas trycka ner sig på större delen av täcket så att man själv får ligga och frysa!

2007-01-30 @ 10:42:09
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: Helena svarar

Ja det är också ett problem här.Jag försöker dra åt mig täcket men under natten lyckas Vilda antingen snurra in sig i det eller så lägga sig på det.
Eftersom jag har sån värk i mina leder så behöver jag lite utrymme att röra mig på,så Ella får bara ligga i sängen en stund på morgonen.
Då lägger hon sig ALLTID på täcket och helst på mina onda fötter också.
Kram

2007-01-30 @ 10:49:12
Postat av: Junitjej

Vilka söta vovvingar!! Kolla in min under kategorin Hunden Yambo!

2007-01-30 @ 13:14:32
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anna

haha vilka söta! mysigt värre :)

2007-01-30 @ 13:40:48
URL: http://anna851219.blogg.se
Postat av: Helena svarar

Kan bara hålla med,dom är ju mina prinsessor.
Ljuvliga små varelser och hur söta som helst.
Ha det bra!

2007-01-30 @ 15:16:00
Postat av: Anna-Karin Ljus-Söderman

HejKompis!

Nu tror jag att du har hittat din rätt, du verkar trivas som fisken i vattnet på den har sidan =). Kul att läsa och titta på alla tokiga bilder på vovarna. Mail adressen jag fick av dig fungerade inte, kan du maila en gång till så får vi se om det funkar. Ha det så bra och ge prinsessorna en klapp. p.s vad fint kortet i svart vitt blev på hundarna. Kram A-K

2007-02-06 @ 11:56:59

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0