Måndag och snön vräker ner utanför fönstret.

Måndag och snön vräker ner utanför fönstret.
Bilden är från igår när solen var framme,idag lyser den med sin frånvaro.
Ella älskar att ligga i snön och lura på Vilda.Här fick jag henne på bild just
när hon skulle gå till anfall.
Hon är ju inte smidig som ett lejon precis,fast hon tror nog det själv.
Idag kommer Maja& Malin och hälsar på.
Vilda går inte riktigt ihop med Maja längre så hon får vara bakom lås & bom.
Ella leker jätte bra med sin storasyster Maja,dom har samma mor & far fast är
födda i olika kullar( Maja är 2 år ).
Malin och jag ska dricka the och käka morötter,hon ska ha barn om drygt en månad
och har fått diabetes.Så inget dignande kakfat idag inte,vilket även jag som försöker
gå ner i vikt är glad för.
Vi har varit så lata i helgen så nu är det dax att börja röja i röran.

Ha en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har gått ner 4 kg!!! Moahahahaa!! ska man tacka diabetesen för det kanske? Snart kommer vi! Börja skala morötter!!

2007-02-19 @ 10:32:23
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Vill bara önska Ella grattis på namsdagen =)

2007-02-19 @ 16:06:09
Postat av: Anna-Karin

Vill bara önska Ella grattis på namsdagen =)

2007-02-19 @ 16:07:39
Postat av: Anna

Gott med morötter!! :D
Jag fick min diabetes när jag slutade amma..det går bra det med ;)) Ha en trevlig fika stund..

2007-02-19 @ 16:31:38
URL: http://ensammamammans.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0