Idag blev det en hel del lek för både Ella & Vilda.

Idag blev det en hel del lek för både Ella & Vilda.
Tre vackra tjejer på samma bild.Idag blev det mycket bus både inne och
ute.Alla fyra tjejerna kom jätte bra överens.
Vilda,Ella & Gunda har lekt i flera timmar medan Rut vaktat sköldpaddan.
Hon fick ta en titt på honom när dom kom och sen satt hon mer eller mindre
utanför dörren till det rum han bor i.Hon är en riktig djurälskare krut Rut.
Dom andra tre tjejerna har härjat vilt.
Vildas uppförande har varit exemplariskt,jag vart så glad och förvånad att jag
glömde ta fram kameran när jag släppte ut henne.
Så tråkigt nog har jag inget bild bevis på det,men Lisa har massor så det kanske
kommer en eller annan bild på hennes sida.
Jag har länkat till henne,så om någon är nyfiken så går det att titta in till henne.
Hon tar bilder som ingen annan,så hennes sida är alltid värt ett besök.
Lisa & jag hade också trevligt så det blev ännu en kanon dag med fika och mys.
Nu är vovvarna helt slut och sover i soffan så det blir en lugn fredagskväll.
Jag tror det blir lika lugnt hos Lisa.
Tack för besöket Lisa,Rut & Gunda,det blir helt klart fler gånger.

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Men vad KUL att det funkade så bra!!!!!

2007-02-02 @ 16:42:16
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Lisa , Rut & Gunda

Jag mailar dig lite bildbevis att "värstingen" (senare ikväll) Vilda egentligen är en ängel! För det är ingen buse i den hunden, TVÄRTOM! Tänk vilken lektant det blev av hunden som skakade galler ;-)

Tusen tack igen för en mysig dag med hallon & glass!

Kram Lisa, Rut & Gunda

2007-02-02 @ 17:22:32
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Jossan

Skoj att det blidde lektant av Vilda =) Vad söta dom är på kortet, men var håller nämnda Vildbas hus? Ville hon inte vara med på kort? =)

2007-02-02 @ 20:00:38
URL: http://hubert.webb.se
Postat av: Helena svarar

Nu är hon med.

2007-02-02 @ 20:02:48

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0