Sol idag också.

171507-618
Vi är lite trötta idag både jag och prinsessorna,Vilda har inte klivit ur
sängen ännu fast husse redan gått till jobbet.
Det är sällsynt att hon ligger kvar själv när vi klivit upp så hon är nog
väldans trött idag.
Det blev ovanligt sent innan vi kom i säng igår för jag fastnade framför
datorn där jag kollade på tapeter.
Vi måste komma igång med renoveringen av sovrummet men vi är inte
alls överens om vad vi ska ha för tapeter.
Jag skulle kunna tänka mig någon med lite ornament men det gillar
inte min andra hälft alls.
Vi brukar enas tillsist men det tar lite tid.
Idag ska jag bara njuta av vädret,igår blev det ju stan istället.
Sonen och hans flickvän ska komma förbi och låna datorn en stund,
de har inte fått något internet ännu.
Prinsessorna lär bli glada över lite besök,de tycker det är tomt och
trist i huset nu sedan ungdommarna flyttat och husse börjat jobba.
Nu ska jag röja av lite här innan de kommer.
Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma och Pulver

Hoppas att ni kan komma överens om någon fin tapet! :)
Ha en trevlig dag!
Kram!

2007-08-15 @ 09:33:50
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Marina

Tack det samma!
Jag hoppas att ni snart kommer överens så att ni kommer igång!
Måste få fråga vad är ornament ??
kram!!! :-)

2007-08-15 @ 10:34:12
URL: http://minresagenomlivet.blogspot.com
Postat av: matilda maräng

Sol här oxå..kanon varmt..hoppas du ¨får det bra..kramen..

2007-08-15 @ 10:37:15
URL: http://matildamarang.blogspot.com
Postat av: Christina

Du har så underbara kort på dina hundar, man blir så glad av att se dem, sötnosarna.
Men så duktig du varit, två promenixer!
Självklart skall man ta det lugnt i början så kan man öka på när man känner att det går.
Vissa dagar är sämre ju.
Visst är vi duktiga!
Ha nu en skön dag vännen
Kram

2007-08-15 @ 11:04:49
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vi har bara enfärgat hos oss men när hallen skulle göras vid så slog vi till! Äldsta fröken har alltid velat ha en knallröd fondvägg och det blev det! Riktigt bra och en härlig färg. Tur vi vågade...
Kram!

2007-08-15 @ 11:40:56

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0