2012-05-25


Inte lätt att få detta lilla yrväder på bild.
Movitz är en kille som rör på sig mest hela tiden.
Inte ens Miko orkar hänga med i hans tempo.


De leker bra tillsammans och med jämna mellanrum är
Vilda där och styr upp lite....tror hon i alla fall.=)

Det härliga vädret vi haft de senaste dagarna ska visst
hålla i sig över helgen.
Underbart nu när man kan ha altandörren öppen från
morgon till kväll och Vilda kan gå ut och in som hon vill.

Idag ska jag ut och shoppa lite med en vän.
Behöver jord och lekakulor och kanske någon blomma
förjer med hem också.
Jag tänker plantera lite krukor i helgen så nu hoppas
jag inte det blir fler frostnätter.

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Micke

Aldrig fel att kunna ha dörren öppen hela dagen så de små kan ta sig in o ut som de vill...nog det enda jag saknar med att inte bo på bottenvåning eller i hus...på femte våningen blir det ju lite svårt :)

2012-05-26 @ 11:14:12
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Eleonoraa

Vilka goa fina vovvar och kul för Vilda att få känna sig som högsta hönset! Skönt att du kan ha altandörrarna öppna.

Trevlig och skön Mors dag till dig!

2012-05-27 @ 11:58:21
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0