2012-03-09


Så är det helg igen då.
Denna vecka försvann i rasande fart.
Trist väder idag men då passar det ju bra att ta tag i lite
städning här hemma.
Lite pyssel tänkte jag också hinna med.
Jag har precis påbörjat ännu ett litet album.
Det är så roligt att göra dem att jag inte kan låta bli.=)

Igår var jag ute och shoppade lite med min mor.
Kom hem med gardiner,toffsar och nya lampskärmar till
vardagsrummet så nu blir det fint i fönstret i vår/sommar.

Gardinerna är tunna och lampskärmarna är av vit organza
så det kommer bli ljust och fint.
Nej nu ska jag ta tag i dagens måsten.

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så vårfint det kommer att bli! Underbar tulpanbukett dessutom. Varför är jag så dålig på att köpa blommor?



Ha en fortsatt fin fredagskväll!



Kram

2012-03-09 @ 19:03:41
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0