2012-03-02


Känns som våren är här redan men man vågar nog inte
riktigt tro på det.
Det lär komma mer snö.
Idag är det soligt och fint men det blåser halv storm och
gatorna ser ut som skridskobanor.

Igår hade jag äntligen en tid hos tandläkaren och det var
inte alls så illa med tanden som jag befarat.
Ingen inflammation men väl en spricka.
Om jag har tur så kommer det läka ut av sig själv nu när
hon slipat bort sprickan,rengjort och gjort en provisorisk
lagning.
På tisdag nästa vecka har jag en ny tid och då hoppas jag
det ser bra ut annars måste den rotfyllas.
Igår hade jag riktigt ont men då hade hon ju varit där och
grävt så det var väntat.
Nu tycker jag att det känns lite lite bättre men det är långt
ifrån bra.
Värken från käkleden efter gårdagens behandling gör inte
saken bättre så jag ska bara ta det lugnt idag och ta dagen
som den kommer.
Kanske lite pyssel.=)
Det har blivit dåligt med det den sista veckan men nu känner
jag hur det kliar i fingrarna att sätta igång igen.
Har köpt en massa fina papper och annat till vårens alster.

Ha en härlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Nu får du allt lov att tänka på hälsan i första hand. Hoppas att det som tandläkaren gjorde ska räcka så att inte rotfyllning behövs. Ta det bara lugnt idag. Kram kram

2012-03-02 @ 09:45:31
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Hoppas värken lägger sig så att du slipper rotfyllning. Jag fick gjort vid en tand och den värkte flera veckor efter lagningen så håll ut.



Kram och trevlig fredag!

2012-03-02 @ 16:37:25
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0