2012-06-11


Vi har haft en härlig helg med en solig lördag och en söndag
med lite växlande väder.
I lördags var i på Rusta och handlade lite.
Jag såg ett så fint planteringsbord i en inredningstidning i våras
och hade turen att det fanns kvar i butiken.
Två vilstolar fick också följa med oss hem.
Hittade sen jättefina kuddöverdrag för ett bra pris på Ica Maxi
så nu har vi fina kuddar i soffan på övre altanen.

Börjar känna mig riktigt nöjd nu med hur altanen ser ut.=)

Idag är det mulet men det ska visst klarna upp under dagen.
Jag behöver städa inomhus så solen får gärna vänta ett tag
till innan den tittar fram.
Ikväll blir det lite pyssel tillsammans med en vän.
Längesen vi sågs så det blir nog en hel del prat också.=)

Ha en skön start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ha en riktigt skön måndag, kram

2012-06-11 @ 08:19:30
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Önskar dig det samma även om vi har hunnit till tisdagen!



Kram

2012-06-12 @ 18:02:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonoraa

Fiiina stolar och härlig uteplats på altanen!!



Korten har nu blivit överlämnade och båda flickorna blev såå glada över dem - det där personliga gör alltid succé!!



Idag har jag varit hos ännu en student, men henne hade jag glömt bort så där fick jag gå och köpa ett kort, men det gick det också!



Ha det gott och kram

2012-06-12 @ 23:33:43
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Lillemor Johansson

Fint du gjort på altanen:) Kram vännen

2012-06-13 @ 12:48:55

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0