2012-07-12

Jag har haft feber och ont i halsen i några dagar nu men idag är jag
äntligen feberfri och halsen känns bra.
Längtar ut på altanen men det ska visst regna även idag.
Trots brist på sol så blommar sockerärtsplantorna nu....hoppas det blir
en massa härliga ärtskidor på dem.
Vi är kattvakt denna vecka till Astrid.
Förutom att hon ständigt jamar så har hon nu också blivit proffsjägare
och jagar flugor som en tokig.=/
Blomkrukor och lampor rasar ur fönstren när hon far fram men det
märker hon inte ens.
Lyckades få en bild på henne då hon ligger still vilket inte händer ofta.
Hon har en tå för mycket på framtassarna så det ser ut som hon går
omkring med tumvantar på sig.
Vilda som inte gillar när saker inte står på sin rätta plats har fullt upp
med att vakta på Astrid och skälla ut henne när hon river ner saker.
 
Ha en skön torsdag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du känner dig bättre. Söt liten Astrid och blomman är ju ett mästerverk. Här var sommaren kort, allt regnar bort...jag får hålla mig inomhus och sy :-) Snart, väldigt snart ska jag kunna ta fram kortet du gjort.... Kram

2012-07-12 @ 09:00:01
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Znogge

Så skönt att du känner dig bättre nu. Även min hals har skärpt till sig tack och lov!

Ha en fin dag.

Kram

2012-07-12 @ 10:45:17
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0