2012-02-29


Äntligen har jag köpt en ny vardagsservise.
Känner mig mycket nöjd med den då den är så där fint
gammeldags och den var billig.=)

Jag har fortfarande tandvärk men nu är det bara en dag
kvar innan jag har tid hos tandläkaren.
Igår trodde jag att jag skulle bli galen ett tag då huvudet
höll på sprängas så fort jag nuddade tanden med tungan
eller kinden.
Idag känns det lite bättre så nu har väl pulpan självdött
snart.=/
Ser ut att kunna bli en härlig vårdag även idag då solen
försöker kika fram mellan molnen.
Imorgon är det redan mars så nu går vi mot ljusare tider.

Ha en mysig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Stackars dig som har tandvärk :( det finns ju roligare saker man kan ha. Hoppas det blir bra när du fått vara hos tandis. Superfint porslin :) Kram till dig.

2012-02-29 @ 15:51:20
URL: http://underegnbagen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Undrar om du sitter hos tandläkaren nu. Blir väl skönt att få slippa värken, kram kram

2012-03-01 @ 11:41:18
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0