2012-02-03


Hon som tror hon är osynlig i sin koja av kuddar.=)
Vilda älskar att krypa in under saker och göra kojor och nu
när det är så kallt är det nog extra mysigt.
-16 grader idag och uppehåll.
Jag är nöjd med snömängden nu men det lär nog komma
mer innan vintern är slut.
Bara det inte blir plusgrader igen så är jag glad...hellre kallt
än en massa is och slask.

Har äntligen börjat tycka att det är roligt att pyssla igen.=)
Jag trivs verkligen i nya "hobbyrummet" och min pysselhörna.
Allt är inte färdigt ännu då vi ska upp med hyllor på väggen
men det funkar bra redan nu.
Har gjort ett kort som jag ska ta en bild på när det ljusnar
och visa här sen.=)

Önskar alla en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Lika kallt här..ja nästan=) Men blåsten gör väl att det blir mycket kallare..usch!



Vilket härligt kort, ha en goo fredag, kramen

2012-02-03 @ 10:16:03
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0