Andra advent.


 
Då är det andra ljuset tänt så nu är det bara två veckor kvar till julafton.
Renoveringen går framåt men inte så snabbt som jag önskat.
Känns som det alltid är något som jäklas men i början på veckan är
förhoppningsvis köksdelen färdig.
I badrummet ska det byggas en dusch av betongglas och alla kromade
rör ska på plats så där är det lite mer jobb kvar.
 
Idag får vi besök av dottern och svärsonen också ska vi försöka städa
lite vilket inte är det enklaste i denna röra med byggmaterial som står
överallt.
Dax för en ny utlottning är det också och även denna söndag är det ett
julkort jag lottar ut.
Det ser ut så här.
Vill du ha chansen att vinna detta kort så skriv en kommentar under detta
inlägg före klockan 24 i dag.
Vinnaren presenteras här på bloggen imorgon.
 
Ha en mysig andra advent!

Kommentarer
Postat av: Anja

Ååå super fint det vill ja gärna ha chans att vinna :) hoppas det går bra med köket kram Anja

2012-12-09 @ 08:38:44
Postat av: Lena S

Jättefint kort som jag gärna vinner!
Kram

2012-12-09 @ 08:43:36
Postat av: BertaStina

japp, det vill jag vara med och vinna =)

2012-12-09 @ 09:28:03
URL: http://bertastina.blogspot.se/
Postat av: Ninni

Att bo i en byggarbetsplats är ingen höjdare, men sen när det är klart...underbart.

Fint Julkort, du är verkligen duktig, ha det, kramen

2012-12-09 @ 10:28:18
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh du är så himla duktig på att göra kort! Julkort behöver verkligen inte vara röda för att få julkänsla! Det skulle jag aldrig komma på.

2012-12-09 @ 10:38:01
Postat av: Eleonora

Jag älskar dina fina kort - det vet du sedan länge!

Skönt att det flyter på med renoveringen. Det blev nog litet mycket på en gång med både kök och badrum. Men snart är det över och du kan glädjas åt allt det fina till julen! Det kan man kalla julklapp det här! Kram kram

2012-12-09 @ 12:20:32
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

O,så fint. Det skulle jag verkligen vilja vinna...Renoveringen blir jättefin när den blir klar, jag förstår att det är jobbigt att bo i allt detta.......Ha en fin 2:a advent.

2012-12-09 @ 13:07:17
Postat av: Znogge

Åh, vilket fint kort! Det är jag gärna med och tävlar om. Hoppas ni får en fin andra advent. Vi fick tyvärr ställa in vårt besök hos äldsta fröken :-( Inget väder att ge sig ut i...

Kram

2012-12-09 @ 14:40:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Cissi

Vad fint kort. Håller tummarna för att vinna det. Kram Cissi

2012-12-09 @ 20:33:49

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0