Torsdag.


Här är en bild på den ena ponchon jag köpte i tisdags.
Älskar färgen.
Bakom ser ni färgerna i vårt gamla sovrum och nu har vi
bestämt oss för att behålla tapeten där.
Den är i bra skick så även om jag ledsnat på färgerna får det
duga ett tag till.
Jag ska upp med en massa hyllor på väggarna och med nytt
golv och nya möbler i vitt blir det nog ett fint hobbyrum.
Det finns ingen energi till en helrenovering av ett rum till just
nu så det får bli en makeover bara.
Sovrummet är ju inte heller riktigt färdigt än så vi har det vi
gör i höst i alla fall.

Foten är bättre så jag kan röra på tårna men svullnaden på
och under foten är kvar.
Jag tror dessutom A lyckats smitta mig med sin förkyldning
för jag har ont i halsen idag.
Försöker ignorera det så kanske det försvinner.=)

Ha en skön dag!



Kommentarer
Postat av: Eleonora

Du kommer att få ett jättefint arbetsrum. Härligt med litet varm färg!



Hoppas att foten så sakteliga blir bättre och att en förkylning INTE är på G. Nu gäller kanske C-vitamin för dig?



Ha det gott min vän och stor kram

2011-09-01 @ 10:34:28
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilken underbar varm färg som passar perfekt nu i höst!



Hoppas förkylningen bara var falskt alarm!



Kram

2011-09-01 @ 12:25:31
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0