Tisdag.


Efter regn kommer sol sägs det ju och det stämmer åtminstone
idag.
Igår vräkte regnet ner och att det blåste gjorde ju inte saken
bättre.
Riktigt höstruskväder är mysigt ibland men dagar som denna
med sol och krispig luft är ändå det bästa med hösten.
Återstår bara att se vad det blir av den.
Tanken på krukorna som inte är tömda än gnager men jag ska
ta det lite lugnt och bara göra det jag orkar.
Känner mig inte riktigt pigg än så det är bäst att lyssna på
kroppen så det inte tar om igen.
Det var en jäkla förkylning att vara envis men tack vara den så
har jag äntligen kommit igång att läsa mer.
Har en rejäl hög med böcker som väntar på att bli lästa så det
känns bra.
Just nu läser jag en bok av en för mig helt okänd författare
Andrew Taylor.
Den heter Nattvandraren och är riktigt bra.
Kul när man hittar nya favoriter.

Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Böcker är guld värt..finns nästan inget mysigare än att krypa ihop i uterummet dra en filt över sig och ligga och läsa..underbart.



Ha en fin dag..kram

2011-09-20 @ 09:52:12
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Här kom det också lite solsken. Men blåsigt och ganska kallt ändå.



Just nu är jag helt utan böcker vilket känns tråkigt. Så jag hoppas mina beställningar börjar dugga in snart.



Kram och ha en fin dag!

2011-09-20 @ 12:32:29
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnikaS

Det är trist med dessa långdragna förkylningar som inte vill ge med sig! Hoppas att du slipper den helt.



Att läsa böcker är oftast mycket härligt tycker jag. Fast för mig går det i perioder och just nu läser jag nästan ingenting. Alltid kul att hitta nya favoritförfattare!

kram annika

2011-09-20 @ 15:56:37
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0