Söndag.


Här händer inte mycket just nu...jag bara är känns det som.
Ingen ork till något vettigt.
Det blivande pyssel/datarummet har det inte hänt ett dugg
med på två veckor nu.
Tänkte jag skulle ta tag i det idag och fortsätta rensa ut i
garderober mm men det återstår att se om det blir nått av
med det.
Har som fullt upp med att hålla undan det värsta här hemma
så att allt rullar på.
Det är en jäkla förkylning att ta på krafterna.

Småkyligt ute ...10 grader och gråmulet.
Fick just frågan Hur kan du gilla hösten när du får så
mycket ondare då och det kan man ju fråga sig.
Jag är väl smått galen helt enkelt men jag älskar verkligen
allt med hösten.
Framför allt lugnet som lägger sig efter sommaren med allt
vad den innebär.
Att jag knappt tog mig ur sängen imorse pga ryggen försöker
jag ignorera.=)

Ha en härlig höstdag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Här åskar&regnar det...stor skillnad mot igår när det var underbart höstväder.



Börjar så smått att gilla hösten jag med, men då ska den vara som igår=)



Hoppas du mår bättre framåt dan...stor kram

2011-09-11 @ 10:02:30
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Kom knappt heller ur sängen men jag hoppa det ska bli bättre under dagen. Tänker i alla fall bara ta det lugnt nu.



Kram

2011-09-11 @ 11:46:08
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0