2011-11-29


Som ni ser har vi fått en del snö så nu är det bara att hoppas
att den får ligga kvar.
Vetrinärbesöket igår gick över förväntan.....hornhinnan är helt
läkt nu.=)
Underbart skönt både för Ella som nu slipper ha ont och gå
omkring med en ring runt halsen och för oss som slipper oron.
Känner nästan inte igen henne utan ringen...hon blev så liten
på nått sätt.=)
Ingen vidare bra dag men jag ska ta mig iväg på Ica Maxi för
kylen gapar halvtom och så ska jag se om jag hittar en ny
ljusslinga att lägga i lådorna bland ljung och granris.
Så mörkt ute nu utan slinga....upptäckte nämligen att jag slängt
den vi hade och sen glömt det.
Resten av dagen blir det vila och lite pyssel.
Nu börjar jag se slutet på julkortslistan och det känns skönt.
Finns ju en massa annat kul jag också vill tillverka innan jul.

Ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Åh, så skönt att ögat äntligen är helt bra nu. Det blev en långdragen historia.



Kramar!

2011-11-29 @ 11:04:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Håller med - skönt att ögat läkt ut. Men sååå duktig hon har varit som har stått ut med simringen runt halsen så länge.



Skönt om du får vila mellan alla pysselvarv, det behöver du. Du är i farten jämt tycker jag.



Hur trivs du nu i det nya pysselrummet?



Kram från

Eleonora

2011-11-30 @ 09:35:42
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0