2011-11-28


Äntligen har vi fått lite snö.
Bilden tog jag igår på morgonen då det nyss börjat snöa.
Nu ligger det ca en dm snö på marken.
Idag blåser det nått hemst och som vanligt känns det i
varenda led.
I eftermiddag ska vi med Ella till vetrinären.
Ögat ser bra ut vad jag kan se så hoppas nu att såret på
hornhinnan är läkt.

Nu till vinnaren av kortet....lotten föll denna gång på Anna.
Grattis Anna och tack till alla som var med.
På söndag den andra advent kommer jag att ha en utlottning
av något jag tillverkat igen...hoppas ni vill vara med även då.

Ha en mysig måndag!



Kommentarer
Postat av: Eleonora

O vad det vore skönt om Ella är bra i ögat. Hon har haft detta länge nu så man får verkligen hoppas att det blivit bra. Kram

2011-11-28 @ 19:30:35
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Eleonora

O vad det vore skönt om Ella är bra i ögat. Hon har haft detta länge nu så man får verkligen hoppas att det blivit bra. Kram

2011-11-28 @ 19:31:39
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0