2011-11-21


Kan inte riktigt fatta att det är 1 advent denna vecka.
Var tar tiden vägen?
Det milda vädret gör det inte lättare...känns inte som
vinter precis.
Jag vill ha minusgrader och lite snö nu eller åtminstone
frost.
Hur som helst är det dax att börja ta ta tag i adventsstöket.
Börjar redan idag så jag garanterat är klar till på fredag.

Nu har vi äntligen ett fint golv i blivande pyssel/datarummet.
Sonen gjorde ett jättebra jobb med hjälp av A och svärsonen.
Nu är det lister kvar och sen ska det möbleras.
Ska bli underbart med en pysselhörna men också skönt att få
tillbaka vardagsrummet igen.
Sen jag började med scrapbooking har matrumsbordet varit
belamrat med grejer.

Ha en mysig start på veckan!



Kommentarer
Postat av: Eleonora

Till lycka med allt pyssel du har framför dig. Roligt att pysselrummet blev så lyckat.



Vet du jag fattar inte heller att det är 1:a advent på söndag. Då är jag i Dalarna. Reser på lördag och stannar en vecka. Och före resan vill jag också pyssla fram advents ankomst. Men blommorna får jag väl vänta med en vecka att dekorera med.



Ha det gott och stor kram

2011-11-21 @ 12:30:53
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0