2011-11-07


Vi har haft en riktig bra helg....har både hunnit vila och
fått lite gjort.
Vardagsrumsfönstret har äntligen blivit putsat och fått
höstgardiner och i sovrummet har vi nu också gardiner.
Skönt att få det lite mer ombonat nu när vintern snart är
här.
Just nu känns det inte alls som vi är inne i november då
det är 6-7 grader varmt på morgonen men jag hoppas
det blir kyligare snart.
Jag vill gärna ha en vit första advent och det är ju inte
långt dit nu.
Tiden springer ifrån mig känns det som ...jag hinner inte
alls med.

Ellas öga är bättre men inte bra så idag ska jag ringa
vetrinären och höra om vi ska byta ögonsalva till henne.
Känns bra att det går åt rätt håll i alla fall.

Idag tar jag dagen som den kommer....ska mest vila då
bäckenet och höfterna inte alls känns bra.
Laddar inför ett Ikeabesök denna vecka.
Dax att ladda upp med ljus och lite annat inför advent.

Ha en skön måndag!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0