2011-11-04


Efter att ha haft sol nu hela veckan är det regntunga skyar
idag.
Det är någont jag velat ha hela veckan då Ella fått droppar
som förstorat pupillen och ljuset varit jobbigt för henne.
Vi var till vetrinären igår igen och det såg så pass bra ut att
hon inte behöver de dropparna längre nu.
Antibiotika dropparna får vi fortsätta med och är hon inte
mycket bättre efter helgen ska hon få en annan sort.
Ögat är fortfarande väldigt irriterat men det går åt rätt håll
i alla fall.
Otroligt nog så accepterar hon att ha ringen runt halsen.
Man får hjälpa henne upp i soffan för det är tydligen svårt
med den på men allt annat fixar hon.

Vi är fortfarande förkylda men det är bara att vänta ut
säger läkaren då det är virus.
Jag har ont i halsen igen sen några dagar tillbaka....har nog
aldrig varit med om en envisare förkylning.
Har ingen som helst energi just nu men jag ska försöka komma
iväg och handla lite mat inför helgen i alla fall.
Sen ska jag bara ha en riktigt vilsam dag utan fler måsten.

Ha en mysig alla helgona helg!!

Kommentarer
Postat av: Anitha m. familj

Krya på dig och ha en riktigt skön Alla Helgonshelg!

(Här blommar rosorna ännu och solen kommer att skina idag, otroligt men sant)

2011-11-04 @ 09:35:26
Postat av: Nettan

Krya på er och hoppas Ella snart blir bra så hon blir av med ringen.



kramiz

2011-11-04 @ 11:52:38
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Znogge

Ibland är nästan virus mera envisa och långdragna än bakterier. Hoppas att ni snart är bra hela gänget.



Praktiskt med kragen för plaststrutarna är gräsliga.



Kram

2011-11-04 @ 12:05:42
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Hon är då för duktig och tålig lilla Ella. Kan ju inte vara roligt att gå med en ring runt halsen, men bättre än plaststrutarna i alla fall.



Hoppas det segdragna viruset ger med sig snart så att du ska kunna få känna dig piggare och gladare. Trevlig helg önskar jag er alla. Kramis

2011-11-05 @ 09:56:11
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Usch va tråkig förkylning ni fått..jag hade "tur" och fick meducin..så nu mår jag mycket bättre.

hatar att hosta.



Hoppas voffsingen blir bättre snart och ni med så klart..kram kram

2011-11-05 @ 12:23:43
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0