Torsdag.


Gårdagen som började så illa med åska och regn visade sig
bli en härlig dag med sol och värme.
Vilda var lite småskakig till långt fram på dagen men när sen
min mor och moster kom på besök glömde hon snabbt bort
att det åskat och följde med oss ut på altanen.

Idag är det växlande molnighet och sol.
Det ser riktigt svart ut på sina ställen så det kan nog bli en
och annan regnskur också.
Planen för dagen är vila och lite pyssel.

Jag har förbeställt båda de nya serierna papper från
Maja Design.
Längtar tills jag har dem i min hand och kan klappa på dem.=)
De är alltid helt underbart fina deras papper.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jobbigt när hundarna reagerar på ovädret.

Jag har den stora turen att mina inte gör det - peppar, peppar !

Än så länge har vi klarat oss ifrån ovädret, men det är lite mörka moln här och där så en och annan skur kanske kommer. Bara jag slipper åskan så är jag glad. Ha ha !



Ha en underbar pysseldag !



kramiz

2011-05-12 @ 08:08:13
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Znogge

Kan tänka mig att det är inspirerande med nya papper.



Här började dagen med rejäl dimma men åskan och regnet slapp vi. Så här långt i alla fall...



Kram

2011-05-12 @ 09:04:18
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ann Catrine

Solen kikar lite försiktigt fram här,

men det skulle inte förvåna mig om det kommer

en skur snart..

Känns så i luften!



För mig står sovrummet på agendan,

det ska storstädas!

Efter det har jag gått igenom hela lägenheten

ordentligt och kan ta sommarlov ;-)

När Christoffer flyttar till 2:an ska jag röja

även förråden, för där inne i röran finns ett och

annat som ska över till honom!

Sedan är det ordning på torpet ;-)

(ett tag...)



Önskar dig en härlig och mysig torsdag!

Kram vännen

2011-05-12 @ 10:09:29
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0