Tisdag.


Våra vovvar har förvandlats till gräsätare och de är väldigt
noga med vilka grässtrån de sätter i sig.
Helst ska det vara kvickrot.
Tur för dem att jag inte längre orkar utrota allt ogräs.=)

Solen skiner och det är redan 12 grader varmt....det blåser
som vanligt lite här vid kusten men när det är så varmt som
nu är det bara skönt.
Jag och min mor ska åka till min dotter och fika och i kväll
kommer sonen med sambo hit så dagen/kvällen är fullbokad.
Känner mig lite piggare och värken är överkomlig så det är
bara att njuta av dagen.

Ha en underbar dag alla!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Vi har en gräsätare också och just nu tuggar hon i sig rejält av det friska gräset. Nyttigt med grönt kanske ;-)

2011-05-10 @ 09:04:51
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marina

Min mammas papilion äter bara maskrosor :)Så hon har inte så mycket kvar av den varan på tomten ;)

Synd att du inte har våran värme,jag tror att det är över +20 idag med!

Hoppas att du får en trevlig dag + kväll

2011-05-10 @ 11:47:11
Postat av: Cicci

Söta tjejerna!

Ha det bäst söta du!

Kram

2011-05-10 @ 22:57:20
URL: http://ciicciiha.blogg.se/index.html

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0