Torsdag.


Dagen igår blev inte riktigt som planerad.
Istället för att städa så följde jag med min syster och
systerdotter på Birsta.
Hittade en tunika till mig själv på Zizzi förstås.=)
Fick även med mig en skjorta till A och en BIA-bädd till Vilda
hem.
Vilda har legat på golvet nu i en vecka på en sån BIA-bädd
utan kanter men nu har hon fått en likadan bädd som Ella.
Blir lite mer ombonat med kanter tycker i alla fall matte.=)
Ella verkade också tycka att Vilda hade det mysigt för hon
gjorde ett försök att tränga sig ner bredvid henne.

Idag skiner solen och av den utlovade snön blev det inte
mycket.
Dock ska det tydligen komma snö ikväll och imorgon men med
lite tur har SMHI fel igen.
Dottern kommer på besök idag och ev kommer min mor,syster
och systerdotter också en stund.
Eftersom det inte blev städat igår måste jag försöka röja undan
lite nu på förmiddagen.
Handleden är inte helt bra så jag får fortsätta att inte belasta den
så mycket.....gäller bara att tänka efter före vilket inte alltid är
så lätt.

Ha en härlig dag alla!


Kommentarer
Postat av: Erika.

Var rädd om din handled så det inte blir värre. Man vill göra så mycket men lika mycket stoppar en eftersom det inte alltid blir så som man vill.



Här ska det också komma en hel del snö, men jag tycker det är bra nu. Vill har barmark så jag kan gå som folk, inte som en sengångare. Är livrädd för att slå dit av olika orsaker. Blåser gör det denna dag, så inomhus är att föredrar.



Kramkram

2011-03-10 @ 09:38:30
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Znogge

Båda våra hundar har Biabäddar med kanter och de stortrivs. Lustigt nog byter de aldrig bäddar med varandra utan ligger alltid i den egna bädden.



Kram

2011-03-10 @ 11:30:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: snojbi

Hoppar bara in kikar på vad du har gjort idag.

Hoppas att handleden snart känns bättre

2011-03-10 @ 21:19:56
URL: http://www.snojbi.blogspot.com
Postat av: Ninni

Klart hon ska ha mysiga kanter att vila hakan på=)



Här verkar det bli fint väder..hoppas hoppas, då kan jag sitta i uterummet och sola, Mys!



Ja var försiktig med din handled..städa bara lite. Ha en goo fredag, kramen

2011-03-11 @ 08:32:15
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0