Tisdag.


Jag hoppas att detta är den sista morgonen jag startar denna
dator som knappt håller ihop.
Om ElGiganten håller vad de lovat så ska jag kunna hämta
min nya laptop där idag.
Ser verkligen fram emot det.=)

Gårdagen började bra med fika i trevligt sällskap hos Annica.
Jag fick svar från röntgen och det var bra besked.
Inga nya förändringar i händerna och höger fot men i vänster
fotled hade det hänt lite.
Det var bättre än förväntat och då verkar det ju helt klart som
att Enbrelen stoppat upp ledförstörelsen riktigt bra.=)

Igår kväll fick vi ett mindre bra besked då det visade sig att
det inte fanns några bakterier i provet från Vildas öga och lab
sa även de att hennes problem nog beror på allergi.
Ögonen är bättre nu sen hon började få Silk Eye dropparna
men klådan är kvar.
Jag ska testa att smörja henne med Silonsalva idag och så får
hon ha kragen på sig så får vi se om det hjälper något.
Är det inte bättre imorgon så ska vetrinären skriva ut
kortisonsalva.
Sen är det bara att försöka ta reda på vad det är hon är
allergisk mot.=/

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Tyvärr är det inte det allra lättaste att lokalisera allergier hos hundar. Hoppas att det löser sig på bästa sätt. Hos oss försvann Miss E:s problem när vi bytte foder men det har jag nog redan sagt...



Kram

2011-03-29 @ 08:39:00
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0