Söndag.


Solen skiner och det har slutat blåsa....härligt.
Vilda är helt klart mycket bättre men inte helt bra.
Hon försökte sig på lite dragkamp igår men det fixade hon inte.
Vi vet fortfarande inte var hon har ont men det troligaste är
nog att hon sträckt sig i ryggen.
Det är bara att fortsätta att försöka hålla henne så lugn som det
bara går.
Inte det lättaste med en hund full med energi.

Idag är det herrarnas 5 mil vilket jag absolut vill se men det är
skönt att skid VM är slut sen.
Det tar sånt tid att följa allt.
Just nu sitter jag i soffan omgiven av vovvarna med laptopen i
knät och skriver samtidigt som jag har svt play och Vasaloppet
i bakgrunden.=)
Det blir inte mycket nyttigt gjort sådana här dagar men just idag
passar det mig bra för jag behöver vila.
Trots att det slutat blåsa så är mina leder jäkligt onda.
Vi får vila ihop Vilda och jag.

Ha en härlig dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Att hålla hundar lugna är bland det svåraste som finns. Speciellt när man har två stycken... Men man får försöka så gott det går.



Ha en fin söndag!



Kram

2011-03-06 @ 09:55:52
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Soligt och fint här med har vågat mig ut 5 minuter behöver lite luftombyte efter 8 dagar inne.

2011-03-06 @ 19:01:55
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0