Onsdag.


Vad härligt det är att få starta en ny fin dator.
Så skönt att kunna sitta i soffan med den i knät.
Den gamla laptopen har varit stationär den sista veckan då
gångjärnen gav upp helt så jag var tvungen att palla upp
skärmen.

Vi fick svar på kolla masken provet igår och Vilda har ingen
mask.
Det var ju bra men samtidigt hade det ju varit lätt att bota om
det är det som är felet.
Hon kliade sig mindre igår så Silonsalvan verkar lindra klådan.
Skönt om vi kan slippa ta till kortison.
Om det skulle vara det gamla fodret hon reagerade på är det
tydligen inte ovanligt att det kan ta en månad innan man märker
någon förbättring.
Hon har nu ätit sitt nya foder i snart en månad så det skulle ju
även kunna vara det som gör att hon kliar sig mindre.
Med lite tur vänder det nu.

Känner mig trött och slut idag så jag har svårt att bestämma mig
för om jag som planerat ska följa med mor på KappAhl eller inte.
Ska börja med att få igång alla stela leder så får jag se hur jag
känner mig sen.

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Grattis till din nya dator. Hoppas ni ska trivas bra tillsammans!



Kram

2011-03-30 @ 10:12:43
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: tess

Men vilken go bild.... underbara djur säger ja...

2011-03-30 @ 20:05:34
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0