Tisdag.


Vår dvärgsyrén är översållad av blommor nu som doftar
ljuvligt.
Vaknade till sol och klarblå himmel men nu har det börjat
mulna på och det blåser rejält.
Det blir nog en dag med omväxlande väder precis som de
lovat.
Gårdagen bara försvann då jag hade besök av min bästa vän
mest hela dagen.
En härlig dag med fika och samtal.=)

Idag måste jag försöka städa lite men jag ska även vila en
hel del då jag ska tillbringa kvällen med finaste Hella på Birsta.
Vi ska äta middag och sen blir det lite shopping.
En riktig myskväll.=)

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Härligt upplägg av en dag. Själv måste jag storhandla och så...



Kram

2011-06-21 @ 08:10:31
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0