Fredag.


Den här veckan gick snabbare än vanligt...känns som det var
tisdag igår ju.
Inte riktigt lika varmt idag men nära på.
Mitt på dagen igår var det olidligt varmt ute och vi hade
fortfarande 30 grader i skuggan när klockan var 19.
Hoppas på lite svalare väder idag men det lär inte hända.
Ella njuter av morgonsolen som inte är alltför varm för att sen
hålla sig mest inomhus vid fläkten fram på dagen.
Jag gör som Ella medan Vilda den galningen går ut först när det
är som varmast.
Hon älskar att ligga i solen.
Just nu är det skönt på vår baksida då det mesta av trädgården
och altanen fortfarande ligger i skugga.
Jag ska passa på att sätta lite grönsaksplantor i krukor innan det
blir för varmt att vara ute.
Sen blir det nog mest pyssel och vila.....jag orkar inte mycket så
här varma dagar.
Tycker att mina leder borde må bra nu av värmen men de värker
som sjutton.
De behöver kanske tid på sig att vänja sig med värmen.
Hoppas de hinner det innan det fina vädert är borta igen.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

30 grader så sent är nästan för varmt även för mig. Våra hundar blir ganska så flämtiga och söker gärna skuggan. Men vad hjälper det med sådana temperaturer!



Ha en fin fredag.



Kram

2011-06-10 @ 08:26:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anonym

sv: åh tack så jätte jätte mkt! :D vilken stil av bilder gillar du bäst?

2011-06-10 @ 13:49:24
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Ann Catrine

Samma läge här,

när värmen kommer kommer även den där extra

besvärliga värken!

ALdrig får man vara riktigt nöjd och gla! ;-)



Trevlig helg!

2011-06-10 @ 14:47:40
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0