Torsdag.


Bilden har jag lånat från Åsa Jinders hemsida.

Vaknade med lite dagenefter känsla i kroppen men jag är
fortfarande upplyft av gårdagens upplevelse.
Vilken dag vi hade MormorMu och jag.
Vi körde genom ett vackert landskap och stannade till lite
då och då.
Åt en underbar lunch med vidunderlig utsikt i Järvsö och
kikade i lite butiker efter vägen.
På plats i Kilafors herrgårdpark fixade Åsa de bästa platserna
till oss och där satt vi sen och njöt av föreställningen som var
helt maklöst bra....den innehöll allt från skratt till gråt.
Orkestern och ensamblen var hur bra som helst och Åsas texer
träffar som vanligt rakt i hjärtat.
Vädret var ljuvligt och i andra akten då solen gick ner kändes
det nästan overkligt.
Det blev en lång dag då vi inte var hemma för än vid 1 på
på natten men det är en dag jag kan leva länge länge på.
Nu ska här vilas.

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken härlig dag ni fick. Sådana är guld värda verkligen.



Kram

2011-07-21 @ 16:35:45
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0