Söndag.


Äntligen kan Ella blöta sina varma tassar .
Min snälla systerdotter fixade fram hennes pool igår.
Vilda klev också i.....innan vi fyllde på vatten förstås.=)
Hon gillar verkligen inte att få sina prinsesstassar blöta.
Inte ens hennes favorit i hela världen min kusin J kunde få
henne att tänka om.

Just nu är det bara 18 grader och molningt men det lär väl
bli hemst varmt idag också.
Värmen ska enligt tidningen stanna tills på torsdag nästa
vecka.
Denna sommar har verkligen gått fort....redan 1 augusti
imorgon.
Men hösten är min favoritårstid så jag har många härliga
dagar och mörka kvällar att se fram emot.=)
Allt har sin tid så även sommaren.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh va söt hon är i sin lilla pool=)



Hösten kan vara vacker bara den inte regnar bort=(



Jag njuter i fulla drag nu och OJ va tiden har gått fort.

Kram

2011-07-31 @ 13:55:12
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0