Söndag.


Det är 22 grader och regnar.....väldigt fuktigt och kvavt.
En åskskur skulle inte skada men jag kan inte önska det då
Vilda är så rädd för åska.
Skönt med lite regn i alla fall.
Hann med en del i trädgården igår då jag fick hjälp av min
systerdotter så idag tänker jag ta dagen som den kommer
och bara vara.
Det är ju dessutom perfekt pysselväder.=)

Vilda har inte visat något tecken på att hon skulle ha en
UVI i helgen men vi får väl se vad odlingen visar imorgon.
Förhoppningsvis behöver hon ingen pencilin.
Någon gång ska hon väl ha tur.

Ha en mysig dag alla!




Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag vill också ha en fågelbur på terrassen. Så fint det blev!



Kram

2011-07-24 @ 11:22:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ann Catrine

Hoppas det är bra med Vilda nu,

inget roligt alls när sessorna är krassliga!



Äntligen har jag lagt in några foton ifrån Kilafors

på bloggen.

Men jag har många många fler i datorn,

skickar över dem till dig vid tillfälle...



Kram bästaste Helena!!

2011-07-24 @ 12:44:35
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0