Onsdag.


Vilda älskar att bygga kojor.
Hon bäddar och donar med kuddar och filtar sen lägger hon sig
under alltihop.
Ella gör tvärtom hon lägger sig ovanpå allt som prinsessan på
ärten.
De verkligen roliga de där två.

Det blev ingen lång shoppingtur igår men jag hittade mig ett
linne och köpte kjolen jag lämnade kvar sist jag shoppade.=)
Sen köpte vi med oss var sin smörgås och åkte hem till oss och
fikade på altanen.

Idag är jag verkligen slut men så blir det ju alltid efter några
effektiva dagar.
Ska ta dagen som den kommer och bara vara.
Sitta på altanen och lyssna på dagens sommarpratare och bara
ha det lungt och skönt.

Beställde biljetter igår till Åsa Jinders musikal Det hände i Hårga.
Jag och en vän ska göra oss en dagstur till hälsingland och se
den.
På vägen blir det lite loppisbesök och helt säkert en hel del fina
samtal.=)
En resa jag verkligen ser fram emot.
Är det någon som är intresserad av musikalen så kolla in Åsas
hemsida.

Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så bra att kjolen fanns kvar som du fastnade för förra gången. Oftast brukar det vara tvärtom...



Miss E bäddar och donar också men Herr Hund bara lägger sig ner. Små individer alla ;-)



Kram

2011-07-06 @ 10:16:52
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Hihi...kiúl bild! Tittut!!!

2011-07-06 @ 10:42:48
URL: http://kluringens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

kul..................skulle det stå... ;))))

2011-07-06 @ 10:43:25
URL: http://kluringens.blogspot.com/
Postat av: Eleonora

Härliga är dom era vovvar!

Bra att du varvar ner nu några dagar. Men kan du göra detta när ni håller på med reparationen? Man brukar alltid behövas både här och där tycker jag.



Ha det så fint på musikalen. Ska in och kolla hos Åsa. Skulle gärna gå - åkter till Dalarna i morgon så få se om tiden kan passa.



Ha det gott och stor kram

Eleonora

2011-07-06 @ 11:40:07
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0