Måndag.


Ny vecka och första semesterdagen för A.
Det börjar bra med en härligt sval morgon....bara 16 grader.
Ser ut att bli en lika skön dag som igår med växlande molnighet
och sol men utan regn och åska då.
Så skönt när man kan ta sig för saker utan att bli svettig och
helt slut.
Blir det lagom varmt ska jag försöka mig på att påta lite i vår
igenvuxna trädgård.
Ogräset växer snabbt när man inte håller efter hela tiden.
Köpte mig en underbar inredningstidning med helt ljuvliga bilder
i förra veckan.

Den kan jag verkligen rekommendera om man vill ha inspiration
i sommarvärmen.

Ha en skön dag alla!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas det blir härliga semesterveckor. Här jobbar Husse en vecka till. Sedan så...



Kram

2011-07-11 @ 07:49:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Så pass svalt..vi ståtar med hela 19 grader:-)



Hoppas på högre temperaturer i morgon. Ha en riktigt fin dag..hoppas du hittar artikeln.



Skulle tro att adressen är www.nwt.se



Kram

2011-07-11 @ 08:55:29
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0