Fredag.


Måste bara visa klänningen vi köpt till min systerdotter som fyller
3 år nästa vecka.
Den är helt underbart fin.

Gårdagen blev inte så lugn som jag tänkt mig.
Den blev väldigt intensiv då det målades väggar och rensades i
trädgården.
Inget jag hjälpte till med men jag måste ju hålla kolla på allt och
det räcker för att jag ska bli trött i både kropp och själ.
Sen avslutades dagen med tur till Ikea för garderobsinköp och
en mysig middag på en närliggande restsurang med barnen och
svärsonen.

Jag tycker att jag blivit ganska bra på att lyssna på min kropp
men när det händer mycket som nu då stänger jag av och går på
ren vilja.
Men nu är det stopp.
Det kommer bli rörigt här även idag så jag får försöka koppla
bort det ....jag har inget annat val.
Men fint kommer det bli både i sovrummet och i trädgården.=)

Ha en härlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0