Trettondagsafton....


och Ella sitter och tittar ut på all snö.
Det har nog kommit minst 6 cm sen igår.
Läkarbesöket igår gick som vanligt bra
Jag har en underbart engagerad läkare men ändå är det alltid
jobbigt att gå dit.
Det låter kanske konstigt men jag känner mig alltid sjukare
efteråt.
Även om jag har värk och är begränsad i vardagen av min
sjukdom så tänker jag aldrig på mig själv som sjuk.
Det är bara så mitt liv är och jag försöker ta dagarna som de
kommer.
Men när jag går till läkaren blir allt så påtagligt.

Idag ska jag bara ta det lugnt.
Mysa med vovvarna,pyssla,lyssna på ljudboken vi började
på igår och samla tankarna efter läkarbesöket.

Ha en mysig afton alla!


Kommentarer
Postat av: Tomaten

Skönt att det är avklarat! Måste vara skönt att kunna "tränga" undan att man är sjuk.

Jag har det i mitt huvud dagligen. Men det är väl för att jag har så svårt att acceptera att det var så här mitt liv blev.



Ha en skön dag!

Kram

2011-01-05 @ 11:04:59
URL: http://tomaten-rollercoaster.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

Härliga bilder av dina vovvar i förra inlägget!

Skönt att ha läkarbesöket undanstökat och allt gick bra!

En skön Trettonsdagsafton önskar jag dej!

2011-01-05 @ 11:17:56
URL: http://www.lisbet-carpediem.blogspot.com
Postat av: Znogge

Skönt att ha läkarbesöket avklarat för denna gång. Här har vi just nu sol men vem vet hur länge det varar så nu blir det promenad!



Ha en fin afton!



Kram

2011-01-05 @ 12:40:14
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0