Onsdag.


Idag är jag uppe extra tidigt.
Vilda tyckte att hon behövde gå ut redan halv sex vilket inte
är vanligt.
Sen somnade hon lugnt om medan jag mest låg och vred och
vände mig.
Kände att det var lika bra att kliva upp då min mor kommer på
besök klockan halv nio.
Igår när jag hälsade på mor hade jag med mig den här påsen.

Jag har dekorerat framsidan med papper från Prima,spets
blommor,en fjäril och pearlmaker.
Texten i ovalen har jag stämplat och sen enbossat med
chokladbrunt pulver.
I påsen lade jag en burk Bodybutter från Bodyshop och en
fin bukett med tulpaner.

I kväll är det dax för återbesök hos vetrinären med Vilda.
Hon kliar sig fortfarande i ögonen.=(

Ha en mysig dag alla!





Kommentarer
Postat av: Znogge

Det var tidigt men man vågar inte låta dem vänta. Vilken fin påse din mamma fick. Kan tänka mig att den blev uppskattad. Hoppas det går bra hos veterinären.



Kram

2011-01-19 @ 09:04:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

Men du är ju helt otrolig! Vilken vackert dekorerad kasse. Då blev hon väl glad? Hoppas Vilda får nån hjälp med sina ögon. Sigge fortsätter att klia tassar han :-/

2011-01-20 @ 07:44:04
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0