Måndag.


Ser fram emot en helt vanlig vecka.
A börjar jobba idag och allt återgår till det "normala".
Trots att jag mest vilade igår så är jag inte ett dugg bättre i
lederna idag.
Vaknade redan 3,30 pga värken men jag hoppas på att jag
kan somna om en stund när medicinen börjat göra verkan.
Det får bli en vilsam dag även idag.
A stökade undan en hel del av julen igår så nu kan jag ta det
som är kvar lite pö om pö under veckan.
Vovvarna kommer nog att tycka att det blir lite trist nu när
det blir vardag igen men de vänjer sig snabbt.
Nu ska jag krypa ner i sängen igen och och se om jag kan
somna om en stund.
Ha en mysig dag!



Kommentarer
Postat av: Znogge

Det var verkligen tidigt. Hoppas du kan få en paus på soffan och kompensera lite av den dåliga sömnen.



Kramar

2011-01-10 @ 06:30:31
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0