Fredag.


Jag köper oftast vita tulpaner men den här gången fick det
bli en bukett härligt oranga.
En välfylld kyl och tulpaner på bordet....det känns som en
bra början på helgen.
Att det sen är konståknings EM på tv hela helgen gör det ju
inte sämre.=)
A är inte lika glad över att det är konståkning på sovrums
-tvn hela kvällarna men det får han ta.

Har en massa borden idag men det återstår att se vad som
blir av eller inte.
Jag ska i alla fall gå och starta en tvättmaskin nu sen blir det
en kopp te.
Det tar minst ett par timmar innan stelheten i lederna släpper
och då är det skönt med lugna mornar.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Erika.

Morrn!



Nu är jag uppstigen. Ute är det ca -8. Ska snart fixa kaffe och något ätbart. Har tagit ut bröd ur frysen, så det ligger på diskbänken och tina upp. Idag blir det en lugn dag, och gör vad som faller mig in. Igår var jag ute med kameran och fick till en hel del bilder. Solen lyste från sin allra finaste sida, men oj vad det var kallt.



Hoppas dina stela leder rätar till sig. Önskar dig en trevlig och fin helg!



Kram

2011-01-28 @ 08:37:42
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna

Ledig idag...vaknar med en härlig huvudvärk :-/!

I vilket fall ska det bli sköna tulpaner på mitt köksbord oxå idag och en någorlunda välfylld kyl...sen kan jag kanske koppla av och hoppas att huvut sluta värka. Ha en skön helg. Kram

2011-01-28 @ 09:19:45
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Kikar in och önskar dig en härlig helg! Tulpanbuketten är underbar.

kram Annika

2011-01-28 @ 16:16:46
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0