Torsdag.


En ganska vanlig syn hos oss.
Vilda bygger nämligen kojor.
Hon älskar att ligga under filtar,bakom kuddar och gärna
bakom ryggen på människor när de sitter i vår soffa.
Det ska vara trångt,varmt och mörkt....då sover hon som
bäst.=)

Känner mig inte pigg idag heller....hostar och nyser.
Är i valet och kvalet om jag ska ge mig iväg på Birsta och
Panduro som planerat eller inte.
Jag hatar förkyldningar som inte riktigt bryter ut.
Man går och känner sig hängig men tycker ändå inte att man
är riktigt sjuk.
I mitt fall är det ju också så att jag inte känner riktigt hur sjuk
jag är pga Enbrelen som tar bort en del av sjukdomskänslan.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se vad det blir
av dagen.

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken mysig bild!



Visst är det bättre när förkylningar bryter ut. Att gå och dra på bacillerna och känna sig halvdålig är riktigt jobbigt.



Ha en bra dag vad du nu än gör med den!



Kram

2011-02-24 @ 12:37:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ann Catrine

Vilda och Alva verkar ha en del gemensamt ;-)



Hoppas din dag varit bra, och att kvällen

blir det också!



Kram vännen!

2011-02-24 @ 15:45:06
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0