Söndag.


Igår töade det så man fick riktiga vårkänslor.
Kanske att den är på ingång nu våren.

Vilda sprang på som vanligt igår eftermiddag så jag hoppas
att vad det nu än var hon hade ont så är det bra nu.
Ska försöka hålla henne lite lugn idag också.
Det är ganska halt ute vilket oroar mig.
Själv har jag ju broddar så jag klarar mig men vovvarna
halkar omkring och det är inte alls bra.

Idag blir det som vanligt en dust med dammsugaren men
mer nytta än så tänker jag inte göra.
Jag har mer besvär än vanligt nu med bäckenet så det är
bara att ta det lugnt och vila som gäller.
Det känns som det är en väldigt trist blogg jag har just nu.
Har i alla fall ett kort jag kan visa som jag ska lägga in idag.=)

Ha en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: snojbi

Det är alltid kul att kika in hos dej och titta på dina underbara vovvar.

2011-02-27 @ 09:12:26
URL: http://www.snojbi.blogspot.com
Postat av: Anna

Så skönt att Vilda verkar ok igen. Jag har ställt fram dammsugaren mitt på golvet, så jag måste väl ta en sväng jag oxå idag :-(

Du har ingen tråkig blogg vännen....vem kan vara på topp alltid?? Det är en fröjd att kika in här och se härliga kort på Vilda och Ella och såklart se dina fina konstverk.

Ha nu en bra söndag och var rädd om dig.

Kram

2011-02-27 @ 09:33:59
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Znogge

Miss E halkade en del när vi var på långpromenad i går. Men hon sträckte sig inte. Herr Hund har tyvärr lätt för att göra det så vi väljer inte den vägen i dag.



Skönt att Vilda verkar ok.



Ha en skön söndag!

Kram

2011-02-27 @ 12:08:06
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0