Måndag.


Känns bra att ha en helt ny vecka framför sig.
Jag är helt slut efter allt som hänt men jag hoppas att jag ska
kunna slappna av nu.
Vi hade en mysig eftermiddag tillsammans med mor igår och
redan nu verkar hon ha fått mer ork.
Hon har fått i uppdrag att virka blommor och spetsar till mina
kort så nu har hon något att göra medan hon sitter och vilar.=)

Idag är det riktigt kallt ute så någon promenad är inte att
tänka på.
Vovvarna lär snabbt göra det de ska och sen rusa in igen.
Förra veckan blev det väldigt lite pysslat men nu hoppas jag
att jag ska ha ro att sitta vid pysselbordet igen.

Nu till vinnaren av kortet......lotten föll denna gång på Elisabeth.
Grattis till dig!!

Önskar alla en underbar Alla Hjärtans Dag!



Kommentarer
Postat av: Eleonora

Ja du dagarna knallar på vare sig vi vill eller inte. Skönt att du kunde ge mamma litet sysselsättning, så där lagom .... hon kommer snart tillbaka.

Trevlig helg ni har haft men skönt om du kan ta det litet lugnare nu. Stor kram till dig - hjärtevän!

2011-02-14 @ 12:02:06
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Så bra för din mamma att ha lite lagom att syssla med.



Önskar dig det samma!

2011-02-14 @ 12:26:38
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Elisabeth

Oh,vad kul att vinna detta fina kort! Tack snälla du.Ha en bra vecka.Och vad roligt att din mamma mår bättre nu.Kramar på Alla Hjärtans Dag.

2011-02-14 @ 15:05:21
Postat av: Nina Lindh

Kram på Alla hjärtansdagen!

2011-02-14 @ 19:21:13
URL: http://ninalindh.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0