Lördag.


Grått och trist ute och den utlovade snön låter vänta på sig.
Ja inte mig emot vi har snö så det räcker ändå.
Känner mig piggare i huvudet efter att ha sovit mest hela
dagen igår och sen en rejäl sovmorgon idag.
Mina leder är däremot inte så bra....de behöver mer vila så
det är vad jag ska roa mig med idag.
Ikväll blir det lördagsmys och melodifestivalen.
Jag hörde en bit på alla låtarna igår på Uggla på P4 och det
lät väl så där.
Det var i alla fall ett par låtar som lät ok så det ska bli kul
att få höra dem i sin helhet.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag har inte tjuvlyssnat än och funderar på att strunta i det. Programmet ska jag i alla fall se. Det hör liksom till.



Kram

2011-02-05 @ 10:25:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ann Catrine

Hade inga tankar på att följa festivalen

men har ändrat mig..

Ska nog ändå kolla ;-)



Fredag är bokad för dig!

Lite shopping, lite lunch kanske...

Vi får väl se vad vi hittar på!



Ha en riktigt mysig lördagskväll//Kraam!

2011-02-05 @ 17:06:40
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0