Nyårsafton 2011.


Sista dagen på detta år ett år som började med att min mor
blev sjuk och nu lever med Pacemaker.
Det var en väldigt jobbig tid men nu mår hon relativt bra.
Oron finns där men den har blivit mindre med tiden.

Jag har det verkligen bra med en underbar sambo,två fina
barn,min mor i livet,vovvarna och många fina vänner.
Livet är gott.=)

2011 har varit ett bra år och jag hoppas 2012 ska bli lika bra.
Dagen och kvällen blir väldigt lugn.
Vi ska äta gott och bara ha det mysigt.
För Vilda som är skotträdd är detta årets värsta dag men
får hon sitta och mysa med oss så brukar det gå ganska bra.
Så fort hon blir utan sällskap en stund så sätter hon sig under
ett bord och skakar.=(
Inte mycket att göra mer än att låtsas att man inte hör att det
smäller och försöka vara med henne så mycket det bara går.

Önskar alla er som läser min blogg ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer
Postat av: BertaStina

Gott Nyått År till er med. Kram

2011-12-31 @ 10:18:17
Postat av: Ninni

Stackars voffsingen=( Går inte skotträdsla att träna bort??



Ha nu en skön och lugn Nyårsafton..stor kram

2011-12-31 @ 11:51:59
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Nina Z

Gott Nytt År! Hoppas att det inte blir så mycket smällare för dina älsklingars skull.

2011-12-31 @ 14:34:32
URL: http://nizzezi.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0